Қызметтер – қазіргі заманғы нарықтың ең қарқынды дамып келе жатқан саласы. Оның табысты дамуының маңызды факторларының бірі – қоғамның оның сапасын бағалауы: белгілі бір қызметтердің қаншалықты тез және жақсы көрсетілгені. Мемлекеттік секторда мемлекеттік қызметтердің сапасын бағалау жүйесінің осы міндеті сәтті шешілуде.
Мемлекеттік қызметтердің сапасын бағалау жүйелері - бұл:
Біздің компания терминал мен бағдарламалық қамтамасыз етуден тұратын бағдарламалық-аппараттық кешендерді әзірлеумен және жеткізумен айналысады.
Жүйенің аппараттық бөлігі – сенсорлық экраны бар монитордан тұратын терминал. Терминал вандалға төзімді металл корпусқа орналастырылған, оны кездейсоқ және қасақана зақымданудан қорғайды. Құрылғы оңай орнатылады және тасымалданады.
Кешеннің бағдарламалық бөлігі – бұл азаматтарға, мемлекеттік мекемеге келушілерге интерактивті сауалнама жүргізудің функционалдығын қамтамасыз ететін ақпараттық жүйе. Сауалнама кезінде респондент алдында сұрақ пен бірнеше жауап нұсқалары бар ауыспалы сынақтардың дәйекті жиынтығын көреді
Медициналық қызметтердің сапасын бағалау үшін біз бұл жобаны Шығыс Қазақстан облысының 24 медициналық мекемесінде (Өскемен қ., Семей қ., Ұлан ауданы) іске асырдық.
Бұдан басқа, "Мемлекеттік қызметтер сапасын бағалау жүйесін" жеткізу, орнату, баптау келесі мекемелерде жүргізілді:
Мемлекеттік органдарға арналған сауалнамасы бар терминалдың мысалы
Медициналық мекемелерге арналған сауалнамасы бар терминал