Облыс/қала/аудан әкімінің, басқарма бастығының, инспектордың және басқа да қызметкерлердің мобильді кеңсесі

Возможности

Бүгінгі таңда мемлекеттік құрылымдар мен ірі бизнес үшін маңызды міндеттер басқару қызметінің тиімділігін арттыру, ағымдағы ахуалды кешенді мониторингілеу және алынған ақпаратты ескере отырып, жедел ден қою болып табылады. Осы міндеттерді сәтті орындау үшін аймақтағы, қаладағы немесе кәсіпорындағы жағдай туралы уақтылы және жедел ақпарат алу қажет.

Бұл  келесілер үшін қажетті ақпарат болуы мүмкін:

  • кездесулер мен жиналыстар: белгілі бір қызмет саласындағы жағдайды сипаттайтын нақты көрсеткіштер бойынша графиктер мен диаграммалар;
  • аналитикалық жазбалар;
  • басқару объектілері-аумақтар мен кәсіпорындар туралы ақпарат;
  • жедел ақпарат: кездесу кестесі, оқиғалар туралы мәліметтер, БАҚ шолулары.

"Мобильді кеңсе" модулі-IOS, Android,WindowsMobile жүйелерінде жұмыс істейтін планшеттер мен смартфондарға арналған мобильді қосымша.Мобильді қосымшаның көмегімен бірінші басшылар қазіргі уақытта қажетті дайын ақпараттық таңдауды алады. "Мобильді кеңсе" пайдаланушының блоктардың орналасуы мен өлшеміне, сондай-ақ олардың онлайн және офлайн режимінде түс дизайнына артықшылықтарын ескереді. Осылайша, басшылар әрқашан ақпараттық өрісте қала отырып, кез келген уақытта және кез келген уақытта қажетті ақпаратқа қол жеткізе алады.

Бағдарлама Microsoft Visual Studio ортасында кросс-платформалық құрылымды қолдана отырып жасалады Phonegapot Adobe фирмасынан және Windows communication Foundation деректерін алуға арналған қызмет.

Орындалған жобалар

 

"Шығыс Қазақстан облысы әкімінің мобильді кеңсесі" - облыстың бірінші тұлғаларының ақпаратына жедел қол жеткізуге арналған шешім. "Мобильді кеңсе "Ахуалдық орталықтың" деректер қоймасын және кез келген кезеңділіктегі жедел деректерді толтыру және сақтау үшін арнайы қосымшаны пайдаланады.